Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Volkswagen / Volkswagen Golf 5, a cincea generație. Șase ani de Golf MK5

Volkswagen Golf 5, a cincea generație. Șase ani de Golf MK5

/
/
/
373 Views

Volkswagen Golf 5 Masina timpului

După cum îi spune și numele, Volkswagen Golf 5 este a cincea generație Golf.
Volkswagen Group a construit modelul MK5, iar la o lună după prezentarea sa la salonul Frankfurt Motor Show din octombrie 2003, a intrat în vânzare în Europa.

Pe când în America de Nord Skoda și Seat nu aveau un prea mare succes în ceea ce privește vânzările, Volkswagen încerca să-și readucă imaginea la valoarea sa inițială.
Totalul unităților fabricate ale lui Golf 5 au fost în număr de 5.000.777, iar ca premieră pentru golf au fost cele șase trepte manuale de care acest model dispunea. Daca vrei sa cumperi o masina ai un Video disponibil pe Youtube click aici.

Volkswagen Golf 5 a fost produs între anii 2003-2009

Golf MK5 a fost produs timp de șase ani – din 2003 și până în anul 2009. Construcția sa a fost efectuată pe baza platformei PQ35, care promitea o rigiditate mai mare, cu până la treizeci și cinci de procente. În plus, MK5 a fost îmbunătățită și cu o manevrabilitate ușoară și de pe lista cu avantaje nu puteau lipsi nici farurile bi-xenon, trapa panoramică ori senzorii de ploaie.

Volkswagen Golf 5 se pare că a fost primul automobil de serie mare care era echipat cu propulsoare twincharged, care aveau în a lor componentă o turbină și un compresor. Și, pe lângă asta, o dată cu lansarea acestui model a fost introdusă pe piață și cutia de viteze cu șapte rapoarte, DSG.

Tot pentru prima dată, Volkswagen Golf 5 a fost mașina ce a avut parte și de o versiune MPV de clasă compactă, numită Plus.
Motorul 2.0 turbo de 200 cai putere a fost, în schimb, păstrat pentru varianta GTI a generației MK5.

Fiabilitatea lui Volkswagen Golf 5 și piața second-hand

Dacă merită ca un Golf 5 să fie achiziționat second-hand sau nu, aflăm în cele ce urmează, însă cum părerile sunt subiective, alegerea finală aparține fiecăruia în parte. Și riscurile la fel.

Totuși, în ceea ce privește fiabilitatea acestui model, trebuie să știm că în cazul Golf 5 s-au făcut anumite concesii pentru păstrarea unui preț cât-de-cât accesibil pentru segmentul compact, iar de-a lungul anilor au fost semnalate și anumite defecte de fabricație, ceea ce poate pune semne de întrebare cumpărătorilor.

Per ansamblu, se pare că Volkswagen Golf 5 nu dezamăgește în privința calității rutiere și nici în privința confortului pasagerilor sau al siguranței acestora. În schimb, o dată cu trecerea anilor, anumite probleme de exploatare au fost observate.

Avantaje și dezavantaje semnalate de către utilizatori

Gama motorizărilor Golf 5 a fost foarte apreciată de către utilizatori, aceștia considerând că sunt tipurile de motoare economice și fiabile și după rulaje mari chiar.

În schimb, un motiv de nemulțumire ar fi că motorul turbo-diesel este silențios, iar finisajele sunt prea modeste față de modelul precedent. Însă nu au fost semnalate probleme prea grave de fiabilitate, cu toate că unele loturi cu motoare de 2.0 TDI de 140 CP au avut ceva defecțiuni în ceea ce privește turbina sau supraalimentarea.

O altă nemulțumire ar putea fi legată de instalația de climatizare, mai exact a nefuncționării în mod regulat a gestiunii electronice.

Constructorul Volkswagen Golf 5 a încercat de mai multe ori să repare câteva dintre defectele de fabricație de care clienții s-au plâns de-a lungul timpului, astfel că în anul 2004 în jur de 20.000 de exemplare au fost reîntoarse în service pentru a se remedia problemele.
Una dintre aceste remedieri a vizat și scurgerile de combustibil, însă cea mai importantă ajustare a modelului a fost făcută în 2007, an în care peste un milion de exemplare au fost reîntoarse în service. De această dată blocul optic spate a necesitat o inspecție amănunțită, fiindcă se suspecta faptul că stopul de frână se aprindea de la sine, fără motiv.

Tot în acel an au mai intrat și alte 14 mii de exemplare în reparații, atenția mecanicilor fiind îndreptată atunci asupra pierderii lichidului de frână.

Desigur, defecte orice mașină poate avea, însă dacă nu sunteți genul de persoană care alege doar după imagini, ci se mai interesează și despre producător, țară de origine, capacitate cilindrică sau prețuri, înseamnă că și informațiile de mai sus vă pot fi utile. Dar alegerea unui Volkswagen Golf 5, sau oricărui alt autovehicul, vă aparține în totalitate.

Iar dacă încă nu vă permiteți unul, poate și un wallpaper ar fi un bun început, nu? Deși având în vedere prețurile de azi, aproape oricine vrea poate avea un automobil, cauta in publitim cel puțin second-hand. O varianta buna pleaca de la 3000 de euro in sus. Fie diessel sau Benzinar. foto, video.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This div height required for enabling the sticky sidebar