Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Volkswagen / Volkswagen Golf 3 și prezența sa în Europa

Volkswagen Golf 3 și prezența sa în Europa

/
/
/
370 Views

Volkswagen Golf 3 Istorie

Este un autoturism compact ce a fost produs începând cu toamna anului 1991 și până la sfârșitul anului 1997.Golf III este a treia generație din serie și în total au fost construite 4.806.900 de bucati. În Europa a fost introdus încă din 1991, în Regatul Unit în 1992, iar în America de Nord abia în primăvara lui 1994.

Scurtă istorie a Volkswagen Golf 3

Volkswagen a scos Golf 3 după aproape nouă ani de la debutul lui Golf 2, în esență rămânând același, noua generație fiind o adaptare mai mult a vechiului autovehicul.

Blocul motorului, varianta electrică, echiparea mașinii au rămas cam la fel, iar schimbările au fost legate mai mult de aspect, lungime, lățime, forma sa fiind mai rotunjită decât cea a predecesorului său, și chiar având și o greutate mai mare.

Față de MK2, MK3 oferă o siguranță mai bună pasagerilor în caz de accidente, iar airbag-urile apar la Golf 3, pentru prima dată în această serie.

Totodată, pentru Golf 3, au fost folosite mai multe materiale reciclabile care au sporit accelerarea asamblării vehiculului.

A fost extinsă și gama de motoare economice și puternice ca TDI diesel sau motoare pe benzină VR6. Și chiar cu acționare electrică a fost creată o serie mică de Golf.

La fel ca predecesorul său, și Golf 3 era disponibil în varianta cu trei sau cu cinci uși, fiind astfel o mașină cu dublă utilizare, denumit și Variant și putea fi găsită începând cu mijlocul anului 1993. Economica usor de intretinut, asigurare mica, taxe mici, impozit anual mic, consum redus de combustibil.

Volkswagen Golf Cabrio a fost construit pe baza primului Golf, iar în America de Nord apare sedanul, pe când în Europa Jetta și Vento erau disponibile.

Golf 3 a continuat cu succes povestea seriei Volkswagen Golf.

Designul lui Golf 3 este diferit. Farurile sunt în formă de migdale, iar acest aspect reprezintă una dintre importantele caracteristici ale noii generații din acea vreme.

Totodată, se face și trecerea de la opțiuni simple la cele din clasa compactă.

În ceea ce privește criticile modelului, acesta se pare că avea procesări neglijente și tendințe ocazionale de coroziune, îndeosebi în primii ani de la construcție.

Cu toate astea, în anul 1997 Volkswagen Golf 3 are parte și de o versiune hatchback, dar după o vreme, nu prea îndelungată, ajunge să fie înlocuit de Golf 4.

Totuși, producția sa a fost posibilă până în primăvara anului 1999, în 1998 decapotabila fiind revizuită și adaptată din punct de vedere vizual cu Golf 4. Producția acestui tip rezistând până în 2002.

Motorizările și echipările generației Volkswagen Golf 3

Golf TDI:

După TDI al Fiat din 1987 și urmat de un motor Audi de 100 2.5 litri și 88kw cu 5 cilindri (120CP), Volkswagen reușește performanța unui TDI cu patru cilindri, construind astfel un nou motor diesel, competitiv, pentru Golf 3. Mai multe imagini gasiti pe internet (google image).

Astfel, începând cu anul 1996, Golf TDI a fost primul motor diesel mai puternic și cu un consum semnificativ mai mic decât un motor diesel convențional. Iar doi ani mai târziu a apărut și versiunea sa finală.

Golf GTI:

În 1991 Golf 3 are parte și de o modificare GTI, tipul său de motor având patru cilindri și opt supape și efectua 85kw (115CP), iar din 1993 a fost adus la șaisprezece valve și 110 kw (150CP).

O nouă ediție TDI a fost disponibilă din 1994 începând, și aceasta era fabricată cu geamuri colorate, electrice, computer de bord, alarmă, suspensie cu anvelope, sport, de 205/50/15 pe roți, airbag-uri dual și scaune sport.

Modelul special TDI, cu motor 81kw (110CP) turbo diesel, cu injecție directă, a fost disponibil 20 de ani.

Golf VR6:

În clasa compactă, o nouă caracteristică apare și anume instalarea transversală a unui motor cu șase cilindri pe Golf 3, acesta fiind relativ îngust.

Golf VR6 avea un unghi de 15 grade, un singur cap cilindru și un bloc motor ușor de editat, fiind un amestec de V și motor inline și, de asemenea, reprezentând și cel mai puternic motor al lui Golf III. Video gasiti aici din pacate este in limba germana.

Golf SDI:

Golf SDI are un motor diesel, care seamănă destul de mult cu TDI și are senzori și elemente de acționare ce pot fi simplificate.

Astfel de vehicule îndeplinesc sau chiar depășesc Euro 2, iar acest lucru se datorează controlului său standard.

Puterea este de 47 kw (64CP) și este egală cu cea oferită de tipul diesel cu o capacitate cilindrică de 1,9 litri, însă SDI fiind mai economic.

Golf Cabrio:

Din vara anului 1993, Golf 3 Cabrio a fost introdus pe piață. Acest model a fost mult mai mare, dar și mai sigur decât modelul anterior, ce încă era construit pe baza primului model.

Inițial au existat motoare pebenzină, cu 55, 66 și 85 kw, iar din 1994 și cu 74 kw.

Din 1995, Volkswagen Golf 3 a fost primul decapotabil din clasa compactă cu motor diesel. Iar de aici încolo, alte numeroase modele speciale au început să apară. Wallpaper desktop tuning car. Anunturi second hand bestauto.ro gasesti aici. O masina economica atat la consum de combustibil diessel cat si la intretinere. pret pe piata de la 1500 o varianta mai buna. Merita atentie.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *