Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Renault / Renault Master – traseul său și cum va apărea din 2017 în Europa

Renault Master – traseul său și cum va apărea din 2017 în Europa

/
/
/
266 Views

Renault Master Utilitara cum va apărea din 2017 în Europa

Renault Master este o camionetă medie-superioară produsă de Renault începând cu anul 1980. Modelul de atunci era ca înlocuitor al camioanelor ușoare și pe parcursul vieții sale i-au fost făcute mai multe stiluri de caroserie. Atât caroserii standard au fost create cât și modele mai înalte cu încărcături mărite și ampatament lung. De asemenea, au fost oferite spre comercializare și variante pick-up.

Până în anul 2011, trei mari generații au fost create pentru Renault Master. Iar după și alte modele au mai apărut, în 2017 deja fiind vorba despre cea mai mare dubă electrică din Europa. Poze si culori gasesti aici.

Comercializarea modelului Renault Master din 2010

În luna aprilie 2010 urma ca un nou model să fie comercializat ce se vindea și sub sigla Opel, acesta fiind un lucru deja obișnuit. Noutățile erau legate de siglă și denumirea Movano sub care vehiculul era cunoscut de atunci.

În privința motorizărilor, modelul venea cu motorul cu cilindree redusă, cuprinsă între 2,3 și 2,5 litri, fiind derivat din 2.0 DCI, dispoibil în 3 variante de putere: 100, 125, 150CP. În funcție de versiune, tracțiunea ori propulsia atașată, transmisia este automată sau manuală. Consumul mediu pentru fiecare sută de km poate fi de 7,1 litri, costurile întreținerii fiind reduse cu aproape 40 la sută.

Utilitara cățărătoare 4×4 și varianta Euro 6 în 2016

Constructorul Renault a dotat în 2016 modelul Master cu tehnologii dedicate transformării sale într-un campion al drumurilor grele. Și chiar și frații săi, Trafic și Kangoo, au avut parte de aceste adaptări. Imagini de pe google gasesti aici.

Renault Master ce se potrivește categoriei între 3,5 T și 6 T a făcut parte în 2015 din totalul vânzărilor ce au depășit o mie de exemplare. Așa că din vara anului trecut, Renault Master a trecut la un alt nivel și a fost adaptat necesităților de transport în orice condiții de drum. Tracțiunea sa integrală cu care este echipat Master, este una foarte performantă.

Și asta nu e tot, pentru că 2016 mai vine cu niște avantaje pentru doritorii lui Renault Master. Așa că pe lângă consumul redus și confortul promis, modelul mai are și motorizări Euro6.

Modelele care au fost mai puternice au fost vândute până acum și de Renault Trucks și tot în posesia lor sunt și versiunile între 2,8 T și 4,5 T ce au motoare cuprinse între 110-170CP.

Oferta Renault Master din 2016 pare că se califică pentru cele două omologări Euro6 pentru categoriile ușoare și grele. Iar lucrul acesta permite și încorporarea unor caroserii mai grele, cum sunt platformele ori nacelele de lucru la înălțimi. Anunturi second hand preturi.

Master are emisii poluante reduse și rezervorul său de 22 de litri poate asigura gama de operare până la 12 mii de km. În plus, varianta aceasta Renault Master oferă cinci pachete – Specializate – dedicate construcțiilor, livrărilor și transportului copiilor, plus carosier și temperatură controlată.

Renault Master ZE va fi cea mai mare dubă electrică din Europa

Din 2017 începând, cea mai mare dubă electrică din Europa este pe cale să apară sub denumirea Renault Master ZE. De ce? Explicația este simplă.
Datorită necesității transportului tot mai mare de persoane, dar și de bunuri, în zonele metropolitane, se preferă utilitare mici și medii pentru distanțele relativ scurte. Prin urmare, dacă acestea se folosesc mult, poluarea mediului crește și astfel se preferă soluția alternativă, adică dubele electrice.

Având în vedere că tot mai mult se militează pentru ca totul să fie Eco și convertirea utilitarelor comerciale către vehiculele electrice sau pe gaz natural, e doar la un pas distanță. Anunturi online, anunturi gratuite cu masini utilitare gasesti online pe publi24.ro click aici.

În cazul acesta, a treia generație Renault Master, fiind cea mai mare utilitară din gamă, are toate șansele să fie cel mai așteptat rezultat și va primi apelativul Master ZE. Motorul diesel se înlocuiește cu unul electric împreună cu ale sale componente necesare și maximum de forță va fi de 57kW, cu aproximativ 77CP.

De asemenea, în locul rezervorului va fi plasată o baterie de 33kWh, iar capacitatea de încărcare a dubei nu va fi astfel deloc afectată, ea variind între 8-17 metri cubi, depinzând și de varianta construcției aleasă.

Renault Master ZE va avea o maximă autonomie de 200 km, după cum s-a declarat, asta însemnând că în realitate va putea face cam 150 km cu un singur plin, în funcție, sigur, și de vreme sau de condițiile traficului. Pareri si review-uri sunt multe dar fiecare alece cum crede si cum il tine buzunaru.

Utilitare sunt multe, dar, nu toate sunt bune, lasa un comment parerea ta conteaza, distribuie mai departe pe facebook daca ti-a placut.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *