Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Seat / SEAT Toledo 1.6 TDI 2012 si 2013 diesel Pareri forum

SEAT Toledo 1.6 TDI 2012 si 2013 diesel Pareri forum

/
/
/
143 Views

SEAT Toledo TDI 2012 si 2013 diesel Pareri forum review

În 2009, SEAT a lansat o mașină de familie de dimensiuni mari, bazată pe Audi A4 (B7), numită SEAT Exeo , cu caroserie de salon și imobil. Exeo nu trebuia să fie înlocuit cu Toledo, conform companiei. Potrivit presedintelui SEAT James Muir intr-un interviu acordat site-ului de presa britanic “Automotive Management” in ianuarie 2012, SEAT ar fi prezentat cea de-a patra generatie a modelului SEAT Toledo dupa lansarea modelului facelift Ibiza la sfarsitul primului trimestru 2012.

O mașină concept bazată pe modelul de producție Toledo Mk4 a fost prezentată la Salonul Auto de la Geneva din 2012 . Acest vehicul este strâns legat de viitorul Škoda MissionL, bazat pe o adaptare a platformei VW Vento (A05 +). Va exista și o versiune Škoda a acestei mașini, numită Rapid. Ce este?

Unul din minicabelele stand-out din 2013, la primele impresii. SEAT Toledo este o sora geamana a lui Skoda Rapid, cu exact acelasi pachet mecanic si designul perechii distins cu putin mai mult decat insigna. Oferă ceea ce vânzătorilor le place să cheme o mulțime de mașini pentru bani, cu o mulțime de spațiu și un echipament de standard bun, hai sa ne uitam la Poze, Imagini, motorizare sa vedem ce avantaje si dezavantaje are, tot aici o sa vedeti si review online, detalii despre preturi, anunturi online cat si masini second hand, masini noi. .

SEAT Toledo arata ca un salon cu patru uși, dar un hatchback mare înseamnă că este mai practic pentru familii decât apare pentru prima dată. Situat între modelele Ibiza și Leon în modelul SEAT, Toledo oferă mult spațiu la un preț rezonabil și împărtășește majoritatea pieselor sale cu Skoda Rapid . Styling-ul său este puțin mai sportiv, ținând cont de imaginea tinerească a SEAT, dar forma sa conservatoare păstrează încă tradiția lângă majoritatea rivalilor. Împreună cu Skoda Rapid, Toledo avansează împotriva hatchback-urilor accesibile și practice cum ar fi Hyundai i30 , Vauxhall Astra și Kia Cee’d, în timp ce puteți lua în considerare o proprietate Dacia Logan MCV sau o piață superioară ca Volkswagen Golf .

O masina mai ieftina si mai buna este greu de gasit!

Cu boot-ul de 550 de litri al lui Toledo, cu siguranță nu ar trebui să fii tulburat pentru spațiu, deoarece are o capacitate de 170 de litri mai mare decât Volkswagen. Spațiul pentru picioare din spate este excelent, deci nu este deloc surprinzător faptul că Toledo sa dovedit a fi popular printre șoferii minicab și familii. Interiorul se simte robust și totul este ușor de găsit datorită faptului că toate comenzile sunt prevăzute în mod logic. Există ceva care lipsește, totuși, și asta e emoție, deoarece Toledo se simte funcțional în detrimentul distracției. Ibiza și Leon sunt ambele interioare mai elegante și au o tehnologie mai nouă pentru a vă menține conectat.

Alegerea motorului este mai limitată decât la majoritatea modelelor, constând într-un motor de 1,0 cu trei cilindri, cu 109 bhp, un motor TDI de 1,4 litri care produce 89 bhp sau un motor TDI de 1,6 litri care oferă 113 bhp. Cu excepția cazului în care intenționați să rulati cu o viteza mai mare, benzina este cea mai bună alegere, revenind la 61,4mpg și obținând Toledo de la 0-62 km / h în 9,8 secunde – mai rapid decât oricare motor diesel.

Dieselul de 1,4 litri este cel mai economic model, cu o economie de combustibil de până la 72,4 mpg și emisii de 103g / km, rezultând o bandă de 22% Beneficiu-in-mărime scăzută pentru șoferii de mașini. Este și singurul motor oferit cu o cutie de viteze automată cu șapte trepte, dar acest lucru reduce economia ușor la 70,6 mpg și crește BiK la 23%. Dieselul de 1,6 litri este aproape la fel de rapid ca cel pe benzina (0-62 km / h în 10 secunde), cu economie de 67,3 mpg și BiK de 23%, dar costă aproape 2 000 de lire sterline mai mult decât cel pe benzina.

Ieșiți în spatele volanului și a celor de la Toledo, după cum sugerează arătat, fără a fi încântat pe drumuri distractive, dar fiind perfect ușor de condus în jurul orașului și destul de realizat pe autostradă. Principalul negativ este o plimbare relativ fermă la viteze mai scăzute, ceea ce poate duce la jolte în mașină. Toledo nu a apărut în sondajul nostru privind satisfacția proprietarului Driver Power din 2017, dar marca SEAT a fost clasată pe locul șase din cele 27 de producători impresionante. Știm cu siguranță că toledo ar trebui să fie în siguranță într-o coliziune, datorită unei evaluări de cinci stele a organismului independent Euro NCAP pentru teste de accidente.

Întreaga gamă din Toledo ar trebui să fie destul de ieftină pentru a alerga. Alegeți motorul TDI de 1,4 litri și vă puteți aștepta să observați emisii de CO2 de 103g / km, pentru o bandă de benzină BiK de 22% accesibilă pentru șoferii de mașini. Același motor returnează și o economie combinată de combustibil de 72,4mpg, care ar trebui să vă ofere o gamă estimată de rezervoare de 890 de mile. O cutie de viteze manuală cu cinci trepte este echipată ca dotare standard, dar este disponibil și un sistem DSG automat cu șapte trepte. Reducerea economiei la 70.6mpg și creșterea BiK la 23%, acest lucru are un impact mic asupra costurilor de funcționare.

Stivuitorul turbo-motorizat de 1,0 litri, este o alegere excelentă pentru șoferii cu un consum redus de medie viteză, deoarece nu numai că impresionează consumul de combustibil de 61,4mpg, ci se califică pentru cea mai mică bandă BiK de 21% și costă mai puțin să cumpere. Alegeți cel mai mare motor din Toledo, iar economia se situează la 67,3mpg, cu emisii de 109g / km de CO2, rezultând aceeași bandă BiK ca și TDI automată de 1,4 litri.

După taxa rutieră bazată pe CO2 pe primul an (în general inclusă în prețul la drum), toate SEAT Toledos au costat 140 de lire sterline pe an pentru a impozita. Motoare, unitate și performanță. Nu face prea multe greșeli pe drum, dar nu este foarte interesant. Pe drum, Toledo este răsunător la mijlocul drumului. Deci, este bine în jurul orașului și puternic pe autostradă, dar nu mai bine decât principalii săi concurenți.

Dintre motoarele disponibile, benzina TSI de 1,0 litri și motorul TDI Ecomotive de 1,6 litri sunt cele mai performante – ambele accelerând de la 0-62 km / h în aproximativ 10 secunde, ceea ce reprezintă performanță mai mult decât suficientă pentru a conduce în jurul orașului și destul de suficient pentru conducerea pe autostradă. Ambele motoare dispun și de o cutie de viteze manuală cu șase trepte, care se potrivește perfect cu mașina. Dieselul cu cinci viteze de 1,4 litri este mai lent, însă timpul său de 11,7 secunde este încă respectabil pentru un hatchback bugetat, iar toledo este rezonabil de puternic datorită greutății sale ușoare. Montarea transmisiei automate cu șase trepte DSG cu dublă ambreiaj face din Toledo să se simtă mai sofisticată și mai relaxantă în mișcare, dar poate face parcare și conducere la viteze reduse un pic cam ciudat.

Motoare diesel si motoare pe benzina!

Nu există însă o mare cantitate de distracție pe care trebuie să o deținem în drumurile înfășurării; aceasta nu este o mașină pe care ați lua-o din garaj pentru o mașină în numele distracției. Cu toate acestea, direcția este receptivă și pedalele sunt poziționate frumos, făcându-l ușor de utilizat, previzibil și sigur. Deci, un pic plictisitor.

Interior și confort. Confortabil, dar umflăturile pot fi simțite în mod clar în jurul orașului. Ca multe aspecte ale Toledo, confortul său este rezonabil, dar nu este in topul a celor mai bune mașini. Suspensia frumos amortizată ușurează cu ușurință cele mai mari lovituri și gropi, în timp ce interiorul este izolat suficient pentru ca o conversație să fie posibilă fără strigăte, chiar și pe autostradă. Acestea fiind spuse, există mai mult zgomot sonor de vânt și de pe șosea decât în ​​multe alte mașini de familie, cum ar fi Vauxhall Astra, dar având în vedere prețul său, Toledo se descurcă destul de bine.

Scaunele sunt confortabile și suficient de susținute și există o mulțime de reglaje în poziția de conducere – inclusiv în ceea ce privește raza de acțiune și rake în volan. Interiorul este destul de clar Jane, dar tabloul de bord și comenzile sunt clar și logic întinse. Singurul negativ real este că, atunci când călătoriți cu viteze mai mici în jurul orașului, suspendarea are dificultăți de rezolvare, ceea ce are drept consecință faptul că toledo se simte destul de nervos uneori. Nivelurile de încrucișare încep cu SE, care beneficiază de un ecran touchscreen monocrom de cinci inci și Bluetooth, împreună cu senzori de parcare din spate, aer condiționat și un volan din piele și gearknob.

Stilul aduce jante din aliaj de 16 inchi, geamuri spate colorate, faruri de ceață față, tempomat, climatizare și un nou tablou de bord. Este o actualizare completă, care văd și ecranul tactil extins la un ecran color de 6,5 inch cu sat nav și plasează plase și compartimente de memorie în portbagaj pentru a păstra lucrurile ordonate și ordonate. Dispozitivul Xcellence de dimensiuni superioare crește dimensiunea roților la 17 inci și adaugă faruri cu LED-uri, LED-uri exterioare, tapițerie Alcantara negru, senzori de intrare fără cheie și parcare frontală.

Practicitate și spațiu de încărcare

Boot-ul SEAT Toledo este mai mare decât multe proprietăți, plus există o mulțime de spate pentru picioare. Dimensiunile spațioase ale lui Toledo înseamnă că oferă un spațiu destul de substanțial de 550 litri de spațiu de încărcare, care este mai mare decât cel pe care îl veți găsi într-o proprietate Peugeot 508 SW și cu un volum de 170 de litri mai mult decât în ​​hatchback-ul standard Volkswagen Golf.

Deoarece încuietoarea hatchback permite accesul mai ușor la toate bagajele, toledo este mult mai practic decât arată din exterior și puteți împinge cu ușurință scaunele din spate pentru a extinde zona de încărcare chiar mai mult. Fiecare model are de asemenea scaune spate despicate, dar nici o versiune nu se îndoaie, lăsând o buclă încărcătoare incomodă în timp ce glisați obiectele.

Un alt dezavantaj este că buza de încărcare și lungimea mare a podelei de la bagaje înseamnă că poate fi destul de greu să ajungi la obiectele din locașurile din portbagaj, făcând plasele modelului Stil mai utile. Există o mulțime de spațiu pentru picioare în spate, totuși, cu suficient spațiu pentru patru adulți înalți pentru a se strânge cu un confort relativ. Evidențierea tehnică?

“Repere” este o suprapunere pe aceasta. Toledo / Rapid se bazează pe componente mai vechi (mai ieftine) decât noua platformă MQB de la VW Group. Acesta își retrage suspensia atât din Octavia anterioară, cât și din cea mai mică Fabia, folosind o punte spate cu torsiune de joasă tehnologie. Gama motoarelor de bază, economice, vine de la un motor cu trei cilindri cu aspirație naturală 1,2, care este puțin probabil să treacă la un minim de cabriolet, prin intermediul a două turbocompresoare de 1,2 s până la turbocompresorul de 120 CP. Dieselurile sunt susceptibile de a reprezenta majoritatea vânzărilor în întreaga Europă, deși – cu modelul de 1.6 TDI de 104 CP.
Cum conduce?

Să începem prin a spune că există o cinstită fundamentală a modului în care Toledo își face treaba. Nu încearcă să fie mai mult decât este – simplu, robust și sensibil. Nici unul dintre acestea nu modifică faptul că, dinamic, se simte aproape un deceniu în afara ritmului. Ciclismul nu se situează niciodată pe suprafețele rugoase, cu un strat subțire de flotor care limitează încrederea și este probabil să transforme orice pasager verde. Direcția se simte prea elastică, iar asistența electrică de supra-lumină maschează orice mesaje de la capătul din față. Nu că aceasta este o problemă uriașă, dat fiind că repertoriul lui Toledo este limitat la o subestimare neîncetată la limită. Distracție, nu este.

Motorul diesel de 1,6 litri are un cuplu excelent și funcționează cu o cutie de viteze cu cinci trepte, cu angrenaj stratosferic, pentru a oferi o croazieră liniară pe autostrăzi; 75 mph este sub 2000 rpm în partea de sus. Dar nu are rost să încercăm să lucrăm mai greu motorul decât furajele implicite; nu există nici o performanță de găsit.

Fiabilitate și siguranță. SEAT are performanțe bune în sondajele de satisfacție și Toledo are un record bun de siguranță. SEAT Toledo nu a apărut în sondajul nostru de satisfacție a proprietarului Driver Power 2017, însă marca însăși a jucat admirabil, ocupând locul șase din cele 27 de producători. De fapt, rezultatele noastre au aratat doar 6,6% dintre proprietari au raportat o vina in primul an de proprietate – cel mai mic din orice brand. Faptul că Toledo este, de asemenea, relativ simplu și utilizează o mulțime de piese și tehnologie împărtășită cu numeroasele modele ale grupului Volkswagen, ar trebui să ofere siguranță, chiar dacă garanția SEAT pe trei ani / 60.000 de mile pare puțin mai mică decât cea furnizată de niște rivali.

Acesta a obținut un maxim de cinci stele în testele de siguranță Euro NCAP, cu frâne anti-blocare (ABS), control electronic de stabilitate (ESP) și o serie de airbag-uri, inclusiv airbag-uri frontale, laterale, standard. Modelul de stil primește faruri de ceată cu o funcție de colț pentru a ajuta la iluminarea joncțiunilor și colțurilor ascuțite. Front Assist este disponibil pentru a aplica automat frânele în cazul în care se detectează o coliziune iminentă, dar numai ca o opțiune suplimentară.

Preț, valoare pentru bani și opțiuni. Toledo are o mare valoare datorită spațiului oferit. Toledo nu este o mașină pe care vă recomandăm să o plăcească cu opțiuni, deoarece este puțin probabil să recuperezi valoarea masini la revanzare. Cu toate acestea, dacă aveți de gând să păstrați un Toledo pentru o perioadă de timp, pachetul de iarnă ar putea fi atrăgător, deoarece are scaune față încălzite, șaibe faruri și duzele de spălare, parbriz încălzit.

Camera de marsarier doar daca mai bagi ceva banuti in plus (care nu este disponibilă pentru SE) s-ar putea dovedi utilă și în locuri strânse. Este o rușine SEAT plătește pentru radioul DAB pe platforma si pentru conexiunea Full Link (permitând compatibilitatea Apple CarPlay, Android Auto și MirrorLink pentru smartphone-ul Style și Xcellence Toledos), acestea fiind standard în majoritatea rivalilor. Același lucru este valabil și pentru sistemul autonom de frânare de urgență al SEAT, numit Front Assist, care este disponibil numai pentru stil. SEAT Toledo nu are un pret mare pentru un hatchback familial spatios, cu motoare economice, dar, probabil, nu este o afacere care ar trebui sa fie. Nu numai că Skoda Rapid este considerabil mai ieftin, dar sunt și mai competitivi concurenți pentru un preț similar.

Există o mulțime de concurenți precum Vauxhall Astra și Hyundai i30, dar elefanții din showroom sunt SEAT Ibiza și SEAT Leon, care sunt pur și simplu mult mai bine văzuți, mult mai distractiv de a conduce vehicule și ar trebui să dețină valoarea lor mai bună decât Toledo. Dacă nu ai nevoie de boot-ul mare al lui Toledo, sunt mai ușor de recomandat. SEAT Toledo este o mașină de familie spațioasă, cu costuri scăzute de intretinere.

Ce crezi despre mașina ta?

Auto Express în Analiza puterii șoferului
Motorul diesel de 1,6 litri are un cuplu excelent și funcționează cu o cutie de viteze cu cinci trepte, cu angrenaj stratosferic, pentru a oferi o croazieră liniară pe autostrăzi; 75 mph este sub 2000 rpm în partea de sus. Dar nu are rost să încercăm să lucrăm mai greu motorul; nu există nici o performanță de găsit.

Cum se compară?

Pe toate criteriile sensibile, foarte bine – Toledo este mai mare decât un Golf și mai ieftin decât un Polo mid-spec. Dar din punct de vedere al evlaviei, nu este chiar în bord. Va fi interesant să vedem dacă versiunea aproape inevitabilă a FR reușește să îmbunătățească în orice fel experiența de conducere lipsită de spirit.

Pareri
Gemenii identici cu Skoda Rapid oferă o mașină ieftină și onestă. Dar este SEAT Toledo bun de a conduce? Orice altceva ar trebui să știu? Deși Toledo arată ca un salon, de fapt este un hatchback, cu o capacitate vastă de 550 de litri. Transmisia înaltă produce o economie impresionantă – am văzut 50mpg în condiții grele de utilizare și 60mpg în timpul croazierii.

Specificații

Marcă Seat
Model Toledo
Generație Toledo IV (NH)
Modificare (Tip motor) 1.6 TDI (90 Hp)
Număr de uşi 5
Putere 90 CP /4200 rot/min
Viteza maximă 184 km/h
Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 12 sec
Volumul rezervorului 55 l
Anul producţiei 2013 fabricatie
Anul opririi producţiei 2015 fabricatie
Tipul caroseriei Hatchback
Număr de scaune 5
Lungime 4482 mm.
Lăţime 1706 mm.
Înălţime 1461 mm.
Ampatament 2602 mm.
Ecartament faţă 1463 mm.
Ecartament spate 1500 mm.
Volumul minim al portbagajului 550 l
Amplasarea motorului Faţă, Transversal
Volumul motorului 1598 cm3
Cuplu 230 Nm /1500-2500 rot/min
Sistemul de combustibil (Fuel System) Commonrail Diesel
Tipul turbinei (Turbine) turbo compresor / Intercooler
Poziţionarea cilindrilor in linie
Numărul de cilindri 4
Diametrul cilindrilor 79.5 mm.
Cursa cilindrilor 80.5 mm.
Raport de compresie 16.5
Numărul de supape per cilindru 4
Tipul de combustibil Motorină
Tractiune FaţăEditaţi acest automobil
Numărul de viteze (cutie manuală0
Suspensie faţă (front suspension)
Suspensie spate (rear suspension)
Frâne faţă (Front brakes)
Frâne spate (Rear brakes)
ABS da
Tipul de virare (steering type) cremaliere
Servodirecţie Electrică
Consumul de combustibil – urban 5.6 l./100 km.
Consumul de combustibil – extra-urban 3.7 l./100 km.
Consumul de combustibil – mixt 4.4 l./100 km.
Emisii CO2 114 g/km
Masă proprie 1265 kg.
Dimensiunea pneurilor 185/60 R15; 215/45 R16
Dimensiunea jantelor R15; R16

Pentru mai multe detalii vizitati site-urile de specialitate si anunturile online, parerile sunt impartite, preturile pentru acest model de masina cat si performanta sunt foarte bune. Mai multe detalii dar si an de fabricatie gasiti pe site-ul producatorului, date tehnice, preturi, modele, dotari, motorizari, culori si imagini.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *