Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Seat / Seat Ibiza 1.4 85 CP (2008-2012) Review online

Seat Ibiza 1.4 85 CP (2008-2012) Review online

/
/
/
340 Views

Seat Ibiza motorizare 1.4 85 CP din 1984 pana in 2017

Informații despre Seat Ibiza Poze, Imagini, motorizare, avantaje, dezavantaje, producator, review online, detalii, preturi, anunturi online, masini second hand, masini noi, masini ieftine, scumpe, import export, taxa auto, culori. : tot ce trebuie să știți dacă vreti sa il dețineți, vă gândiți să cumpărați unul? sau doar doriți să aflați mai multe despre el. Mai jos o sa vedeti , recenzii, si fotografii ale gamei de autoturisme Seat Ibiza.

În sfârșit, iată un nou Seat Ibiza – a patra generație de fapt este o mașină foarte importantă pentru producătorul spaniol. Acesta este primul model nou care a fost lansat pe postul noului președinte Erich Schmitt și va fi desemnat de fostul șef de proiectare Lamborghini Luc Donckerwolke. Este de asemenea prima mașină din cadrul grupului VW pentru a folosi noua platformă pentru mașini mici care va susține următoarea paletă de jucători mici din cadrul grupului, inclusiv Polo. Având în vedere forma neuniformă a Seat în ultimul timp, așteptările sunt de înțeles ridicate.

Seat Ibiza se bazează foarte mult pe VW Polo. Arată un pic mai interesant, cu indiciile de design încrezător și este o alegere supermini suficient de solidă dacă nu este destul de bună cu clasa cea mai bună. Alegeți de la modelul cu cinci uși.

Testul pe șosea de 60 sec

Nu este prea greșita ideea de a achizitiona un Ibiza; există o alegere excelentă, privind motoarele, e plăcut să conduci (dacă nu chiar în mod special) și încă arată bine după o reîmprospătare ușoară în 2012. Cabina simte o generație în spatele ultimului supermini în zilele noastre, dar Seat a găsit o cale în jurul căreia, prin atașarea unui tabletă touchscreen detașabilă, cu Bluetooth, sat-nav și așa mai departe, în partea de sus a liniei pe anumite modele. Cu un motor pe benzină de 1,4 litri turbo, dar se simte puțin amorțit.

Totusi arata un pic mai bine decat vechiul seat , nu-i asa?

Da, caracterele îndrăznețe care trăiesc prin oțelul încă apar, dar există o schimbare subtilă, dar pronunțată, în modul în care suprafețele sunt tratate și unite. Ibiza are o privire geometrică mult mai precisă – o poziție mai matură, care oferă un sentiment mai puternic de soliditate decât produsele actuale și mult mai mult decât Ibiza.

Este mult mai mare decât mașina veche – atât în ​​caroserie, pe șenile, cât și cu ampatament mai lung – și, cu siguranță, vă simțiți dacă stați afară sau vă aflați pe scaunul șoferului: această Ibiza nu mai are senzația de mașină mică si ieftina. Urmează să conducem acum versiunea cu cinci uși, dar în curând vom avea un Sportcoupe cu trei uși .

Faceți clic pe poze cu seat ibiza aici veti gasi imagini atat interioare cat si exterioare
Toată lumea se află în acest moment: trecând de pe diferite modele de caroserie ca noi modele în sine. Scaunul este cel mai nou pentru a sari pe bandwagon – acesta va comercializa Ibiza cu trei usi ca SportCoupe, sperand ca tag-ul frumos. Nu faceți nici o greșeală, este într-adevăr doar un supermini cu trei uși.

An fabricatie 1984, 1993, 2002, 2008, 2017 Poze cu detalii

Ibiza puternic tras de conceptul Bocanegra SportCoupe de la Salonul Auto de la Geneva din 2008. Și nu a primit niciun premiu – Bocanegra-ul a donat o parte din numele său și majoritatea indicilor de stil la versiunea de producție cu trei uși. Este un supermini rakish, ca Mazda 2 și Ford Fiesta în profilul său. Scoateți-vă deghizarea și nu veți avea nici o îndoială că este un Seat Ibiza, dar insideri susțin că are o identitate puternică proprie. Se îndoiesc că va fi la fel de diferit ca și Astra cu trei și cinci uși.

Interiorul Ibizei este mai intunecat. Nu, au existat în mod clar unele schimbări majore la Seat, iar acest nou interior Ibiza este un salt masiv înainte față de mașina veche. În mod predominant, acesta este un interior care nu se mai simte în mod intenționat ieftin, pentru a se încadra într-o anumită ierarhie corporativă predeterminată. Un filet de felii de material moale atinge cabina care domină tabloul de bord și este foarte greu orientată spre șofer.

Ce! Genele spaniole cu cele germane se amestecă?

Stack-ul centrului are un sistem de comutare stereo și climatic cu un finisaj neagru lucios și există niște butoane. Totul este foarte matur, destul de sportiv și, într-un fel, destul de germanic.
Modelul pe care il prezentam este binecunoscutul Seat Ibiza, echipat cu unitatea aspirata de 1.4 litri si 85 de cai putere. Din nou trebuie sa mentionez ca tehnic avem de-a face cu o masina germana, dar care are totusi “suflet” latin. Si cand vorbesc de acest lucru ma refer la design si comportamentul cu accente sportive.

Orice noțiuni despre vechea mașină au dispărut de mult. Se simte în interior, deși spatele picioarelor nu este strălucitor în spatele unui șofer înalt. Boot-ul este mai mare decât înainte, luându-l la 292 de litri. Există o poziție de conducere decentă; un volan în formă sportivă este așezat la fel, și sunteți așezat mai jos (aparent cu 22 mm mai jos) decât în ​​mașina veche. Ambianța este rafinată; motorul silențios, la zgomotul rutier / vânt. O mare parte din caracterul mașinii provine din direcția care este mai degrabă ușoară, dar foarte directă. Ibiza se simte vigilentă și dornică să se întoarcă, dar nu este o manieră deosebit de implicată sau caracteristică într-un sens tradițional.

Și cât de rapidă este atunci noua Ibiza?

Asa cum v-ati putea astepta, motorul 1.4 nu are prea multa putere, insa inlocuieste cateva chestii, este un partener entuziast.

Avantaje

În cazul în care prețul este corect, atunci noua Ibiza sa mutat cu siguranță în mod considerabil până la bordul liderului supermini cu această evoluție. Se simte foarte diferit față de predecesorul său și, deși este greu de stabilit cu privire la caracteristicile sale de conducere pe aceste drumuri de lansare netedă, se pare că este o mașină rafinată, dar agilă, de condus. Cu o listă cuprinzătoare de kituri și câteva opțiuni de mașini mari, cum ar fi conectivitatea USB, Bluetooth și luminile xenon pivotante, noua Ibiza merită succes. Recomandarea noastră pentru motorul pe benzină merge spre 1.4i, care este suficient de puternic pentru Ibiza, iar pentru diesel, 1.9 TDI este economic şi oferă un cuplu ridicat, deşi este destul de gălăgios.

Concluzia trasa ? Ibiza este un model care isi merita banii, un model care lasa o impresie vizuala buna, un model care se remarca in clasa din care face parte. Motorul de 1.4 litri si 85 de cai putere este o solutie de buget decenta, dar daca va permite buzunarul va recomand 1.2 TSI 105 CP sau 1.6 TDI 105CP. A doua concluzie trasa este ca mie mi se potriveste foarte bine o masina din aceasta clasa. Daca inainte nu eram tocmai atras de masinile din clasa mica, acum situatia sta altfel – masina mica imi vine ca o manusa, iar daca are si un TSI sub capota, ma declar absolut multumit.

Consumul oficial al acestui motor este de 8.0 litri/100km in regim urban, 4.7 litri/100km extraurban, si un mixt de 5.9 litri/100km

Seat Ibiza – fiabilitate şi întreţinere

Deşi Ibiza este un model la care reviziile nu sunt deloc scumpe, fiind uşor de întreţinut, au existat totuşi câteva probleme de fiabilitate destul de costisitoare depre care este bine să ştiţi înainte de o eventuală achiziţie. Astfel, motorul 1.2i (foarte corect pentru traficul urban) a avut probleme cu ruperea lanţului de distribuţie, aspect semnalat pentru destul de multe modele (apare mneţionat şi în raportul de fiabilitate al TUV). La fel de costisitoare pot fi problemele cu scurgerile de combustibil de la injectoare pentru 1.4 TDI sau cu turbinele pentru toată gama TDI. În plus, la Ibiza sunt semnalate uzura rapidă a unor elemente ale trenului de rulare sau zgomotele provenite de la elementele de plastic din interior, însă acestea sunt considerate probleme comune pentru un model de clasă mică.

LA CE NE UITAM ATUNCI CÂND CUMPĂRAM UN SEAT IBIZA SECOND HAND?

În timp ce electricitatea este în general fiabilă, geamurile acționate electric pot lua o minte proprie, fie refuzând să se răzgândească, fie să meargă în sus și în jos de bună voie. Părțile de zgârieturi și zgomotele pot să apară, în timp ce o mulțime de zgomote ale vântului de pe garniturile din față pot fi o problemă – mai ales la mașinile cu trei uși.

Ce au de spus utilizatorii despre Ibiz?

BENEFICII

“În afară de ulei, lumanari și filtre, am înlocuit doar tampoanele. Nimic nu se întâmplă în mașină”.

“Vizibilitate bună, fara probleme de parcare, spațiu pentru șofer și pasagerul din față”.

“Disponibilitatea ridicată a pieselor de schimb, care au prețuri foarte accesibile”.

“Ibiza este una dintre puținele mașini din această clasă disponibile ca vagon de staționare. O mașină practică și atractivă.”

Dezavantaje

Există multe exemplare post-accident pe piață, deci trebuie să vă petreceți mult timp pentru a găsi o mașină”.

“Interiorul ar putea fi un pic mai modern și mai bun.
“Defectele frecvente ale electronicii de la bord, panoul de aer condiționat se rupe deseori”

Prețuri Modelul este disponibil pe piata din romania la un pret foarte accesibi, de aceea daca doriti sa achizitionati o astfel de masina va puteti uita pe site-urile de anunturi gratuite din romania. Cum ar fi lajumate.ro, olx.ro sau pe autovit.ro, Sau puteti cumpara una din strainatate la un pret foarte avantajos. Depinde de fiecare ce doreste nou sau second hand. Preturi si imagini gasiti pe google.ro cate vreti atat in 2 usi cat si in 4 usi. Puteti sa ne lasati si comentari mai jos , Parerea ta conteaza!

Specificati si detalii tehnice

Seat Ibiza IV | 1.4 (85 Hp) specificatii tehnice, consum combustibil
Modificare (Tip motor) 1.4 (85 Hp)
Viteza maxima 175 km/h
Acceleratia de la 0 la 100 km/h 12.2 sec
Volumul rezervorului 45 l
Anul inceperii productiei 2008 an fabricatie
Numar de scaune 5
Lungime 4034 mm.
Latime 1693 mm.
Inaltime 1445 mm.
Ampatament 2469 mm.
Ecartament fata 1465 mm.
Ecartament spate 1457 mm.
Volumul minim al portbagajului 292 l
Modelul motorului D22 (BXW)
Amplasarea motorului Fata, Transversal
Volumul motorului 1390 cm3
Cuplu 132 Nm /3800 rot/min
Sistemul de combustibil (Fuel System) injectie multi-punct (injectie multipunct)
Distribuție OHC
Pozitionarea cilindrilor in linie
Numarul de cilindri 4
Diametrul cilindrilor 76.5 mm.
Cursa cilindrilor 75.6 mm.
Raport de compresie 10.5
Numarul de supape per cilindru 4
Tipul de combustibil Benzina
Tractiune Fata
Numarul de viteze (cutie manuala) 5
Suspensie fata (front suspension) independent, arc de tip McPherson cu stabilizator
Suspensie spate (rear suspension) elemente hidraulice
Frane fata (Front brakes) discuri ventilate
Frane spate (Rear brakes) discuri ventilate
ABS da
Servodirectie Hidraulica
Diametrul minim al cercului de virare 10.48 m
Consumul de combustibil – urban 8.2 l./100 km.
Consumul de combustibil – extra-urban 5.1 l./100 km.
Consumul de combustibil – mixt 6.2 l./100 km.
Standardul ecologic EURO IV
Masa proprie 1025 kg.
Masa maxima autorizata 1526 kg.
Dimensiunea pneurilor 175/70 R14; 185/60 R15; 215/45 R16; 215/40 R17
Dimensiunea jantelor 5.0 J 14″; 6.0 J 15″; 7.0 J 16″; 7.0 J 17″

Cumpara o masina pentru nevoile tale personale nu pentru a atrage privirile oamenilor, sau a lasa impresii false, Gandeste inainte sa cumperi, preturi pentru toate buzunarele, mai multe poze si culori cu aceste modele gasiti pe google images. Aici aveti doar cateva detalii tehnice.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This div height required for enabling the sticky sidebar