Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / Dacia / Dacia Logan – istorie și specificații tehnice – prezentare în 2017

Dacia Logan – istorie și specificații tehnice – prezentare în 2017

/
/
/
178 Views

Dacia Logan –Detalii si Specificații tehnice – prezentare în 2017

Dacia Logan a fost lansată la Paris în data de 2 iunie 2004, însă producția mașinii a avut loc în România, la uzinele Dacia. Începând cu 1 septembrie 2004 autoturismul a intrat în vânzare.

Din anul 2000 deja, președintele Renault anunța, în cadrul salonului auto de la Paris, că Dacia are ca obiectiv prețul de 5000 de euro. Dar planul fiind amânat, s-a ajuns la un preț de 5800 de euro pentru modelul de bază. Iar pentru cel cu opțiuni incluse, suma ajungea la 10 mii de euro.

Modele, Design și versiuni Dacia Logan I

După șase ani de la începerea producției, Dacia Logan ajunsese deja la un milion de unități fabricate la uzina din Mioveni.

În 2006 a fost lansat și Dacia Logan MCV, la numai doi ani de la apariția Loganului sedan. MCV-ul are șapte locuri dispuse pe trei rânduri, dintre care ultimul se poate demonta, portbagajul fiind astfel de 2350 litri. Modelul a început să fie vândut din octombrie 2006 la noi, iar extern din 2007, urmând ca până în 2009 să fie lansate și celelalte patru modele bazate pe aceeași platformă Logan. poze online pe google image click aici.

Tot pe platforma mecanică a lui Logan MCV s-a bazat și Dacia Logan VAN, înlocuitorul vechiului Pick-Up.

Din cauza crizei economice, în anul 2009, Dacia s-a văzut nevoită să lanseze o versiune nouă, de bază, care să aibă calandrul și barele nevopsite. Mașina venea fără airbag pentru pasager și fără tetiere pe spate. Avea jante de oțel, dar nu și servo-direcție ori aer condiționat sau centuri reglabile de siguranță. Nici închidere centralizată și nici geamuri electrice sau radio nu avea. Cu toate astea, se pare că vânzările au mers, plus că s-a ajuns la planul inițial de a se încadra în prețul de cinci mii de euro, autovehiculul fiind chiar mai puțin de atât prin programul Rabla.

Cea mai căutate versiune a fost cea cu motorizarea pe benzină de 1,6 16v, 1598 cmc, 105CP, 183 km/h viteză maximă atinsă, cu accelerare între 0 și 100 km/h în 10,2 secunde. Prețul acestei variante a fost de 9900 de euro cu tot cu taxe.

Dacia Logan a fost restilizată în 2006, iar în 2008 și un facelift a apărut. La capitolul siguranță, autoturismul a primit trei stele din cinci după testele efectuate de EuroNCAP, fiind astfel singurul model al constructorului supus unor astfel de teste.

Modelele standard Dacia Logan au cel puțin câte un airbag, iar cele superioare două, în cazul dotării standard, dar existând și opțiunea pentru patru airbag-uri. Încă de la apariție, Logan se încadra în normele Euro3 și din 2007 începând, modelele erau compatibile cu Euro4. Imagini de pe google gasiti aici.

Dacia Logan II – proiecte, concepte și producția în lume

În anul 2012, la Salonul Auto de la Paris a fost prezentată Dacia Logan II. Modelul venea cu un design asemănător cu al Sandero II. În 2016 a apărut și un facelift pentru Logan II.

Dacia Logan Steppe a fost prezentat în 2006 la Salonul Auto Geneva. Acesta era un station wagon cu aspect de SUV și avea roțile de 17, faruri moderne și aspect atrăgător. În interior dotările erau moderne.

Producția în lume a lui Dacia Logan a fost disponibilă pentru țări precum: Rusia, Columbia, Maroc, India, Iran și în 2007 Brazilia.

Anul acesta, în iarnă, facelift-ul Dacia Logan din 2016 a fost supus unui test drive, dotarea principală – cutia de viteze automată – făcând ca modelul să fie foarte popular în România. Anunturi cu masini second hand din romania modele si preturi gasiti aici pe carzz.ro

Scopul testului a fost de a observa cât de bine se poate circula cu versiunea Dacia Logan de anul trecut în condiții de iarnă. Facelift-ul testat are cutie automată Easy-R, este diesel dCi de 90CP și a fost încercată pe parcursul a două săptămâni, timp în care s-au parcurs 2000 de km.

Concluzia a fost că Facelift-ul Dacia Logan apărut în 2016 și testat în 2017 a fost chiar o plăcută surpriză, având în vedere că este vorba despre o mașină low-cost. Design Interior si Exterior Review.

Puncte pro: cutia de viteze Easy-R, consum redus de combustibil, funcționare eficientă.

Puncte contra: nivel ridicat de zgomot și vibrații, confort ușor redus, poluare.

Mai multe detalii gasiti pe google, parerile sunt impartite, daca ai vre-o idee te rugam sa ne-o impartasesti, lasa un comment sau distribuie mai departe pe facebook, google, pinterest, twitter, social media.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *