Masini Si Motoare

Site despre Masini Si Motoare Review Pareri

Home / BMW / BMW 520 reactualizat în 2017 – drive test și specificații tehnice generale

BMW 520 reactualizat în 2017 – drive test și specificații tehnice generale

/
/
/
283 Views

BMW 520 d în 2011 reactualizat în 2017 specificații

În 2011 se vorbea despre cea mai economică mașină din seria 5 a bavarezilor și anume versiunea BMW 520 Efficient Dynamics. Iar anul acesta vine cu noi adaptări ale autovehiculului, vânzările modelului începând în decursul lui 2017. Mai multe poze gasesti aici.

BMW 520 d în 2011

Versiunea Efficient Dynamics Edition a lui BMW 520 d venea în 2011 cu un motor turbo-diesel de doi litri, de 184CP, dar și cu elemente noi precum: pneuri cu rezistență redusă, sistem Stop-Start sau raport final mai lung.

Consumul mediu al versiunii era, după declarațiile oficiale, de 4,5 litri/100km și ajungea la o viteză de 100km/h în 8,1 secunde, având un maxim de viteză de 227km/h.

Spre deosebire de un 520 d simplu, cel Efficient Dynamics Edition consuma, deci, cu 0,4 litri/100km mai puțin, BMW 520 d normal având consumul de 4,9 litri/100km. Imagini model 2011 break click aici.

Drive test cu limuzina de clasă mare BMW 520 d Efficient Dynamic

Tot în 2011 modelul a fost supus unui drive test de trei zile, timp suficient pentru a se putea observa dacă mașina este eficientă și consumă într-adevăr 4,5 litri/100 km.

Pentru a obține un astfel de consum, BMW 520 d ED a avut parte de câteva ajustări tehnice și astfel automobilul a fost echipat cu o cutie manuală de viteze cu rapoarte lungi, gardă de sol coborâtă discret și un motor cu 184CP ce rula fără vibrații la turații scăzute. Cantitatea de noxe care se elibera în atmosferă era la fel cu cea pe care o elimină și un diesel cu cilindree mai mică. Dar ca posibil inconvenient ar fi că, cel puțin atunci, nu se putea opta pentru o cutie de viteze automată.

Impresiile după un drum de 800 km au fost pozitive, BMW 520 d ED reușind să impresioneze, mai ales că se putea rula în treapta a șasea pe plaja vitezelor cuprinse între 90-200 km/h.

În urma testărilor s-a constatat că în regimul de condus Eco Pro, computerul poate recomanda șoferului când trebuie schimbate treptele sau când ar trebui să reducă accelerația.

Drive test atat pe timp de iarna cat si pe timp de vara.

Versiunea 520 d ED oferă confort la condus și posibilitatea de a trece de la Sport la Sport Plus sau înapoi la Confort. Însă dincolo de locul șoferului și pasagerii pot simți plăcere în deplasare și sentimentul de siguranță.

Sistemul multimedia venea și el cu un display imens, acesta fiind un punct important de interes pentru toată lumea. Iar cu un sistem Head-Up se pot proiecta direct pe parbriz indicațiile navigației, fără ca șoferul să mai fie nevoit să-și piardă atenția la drum.

După test s-a concluzionat că ar fi fost nevoie de un consum mediu de aproape 70 de litri la 1100 km (5,8 l/100km). 2017 – anul ce aduce noutăți pentru BMW 520 d Efficient Dynamics

Automobilul anului seria 5 2017 pareri si preturi.

Noua generație seria 5 G30 vine anul acesta cu cea mai eficientă versiune privind consumul de carburant și apare sub numele 520 d Efficient Dynamics. Așadar, conform BMW, mașina promite să utilizeze mai puțin de 4,0 litri de combustibil pe suta de km.

Sedanul deține sub capotă același propulsor de pe un 520 d seria 5 normal, acesta fiind un turbo-diesel de 2,0 l cu 190 de cai putere și 400 Nm cuplu.
Transmisia este cu opt trepte, ZF, automată și împreună cu agregatul oferă o viteză de până într-o sută de km în 7,5 secunde. Cu fiecare sută de km parcurși, sedanul BMW 520 ED utilizează între 3,9 și 4,3 l carburant. Preturi si detalii aici.

Automobilul este considerat un campion eco în a sa gamă, fiindcă emisiile de noxe sunt de aproximativ 102 g/km. Și pentru a economisi combustibil, modelul a mai avut parte de un kit aerodinamic exterior optimizat și un filtru de particule, catalizator Nox și unul de oxidare.

Se preconiza că vânzările noului model BMW 520 d Efficient Dynamic vor începe în decursul acestui an. Distribuie pe facbook.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *